دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

رازها و اصول تزیین دکوراسیون داخلی منزل

حتما از سایت های زیبای زیر دیدن نمایید .. بهترین دکوراسیون و تزیینات خانه

    www.takcarpet.blogfa.com      www.takcarpet.ir 

اگر قصد خرید کادو و هدیه ای زیبا و نفیس برای عزیزانتان را دارید به سایت های بالا مراجعه نمایید


دوستان و همراهان عزیز در ادامه مسیر بعد از فاش کردن رازهای چیدما ن دکوراسیون داخلی منزل  به رازها و اصول تزیین دکوراسیون داخلی منزل می پردازیم تا به گنجی برسیم که ثمره آن دمیدن جانی تازه و ارتقای سطح کیفی دکوراسیون داخلی منزل است.

از دکور و وسایل خونتون خسته شدید؟ همه چی تکراری و کهنه شده؟ خونتون خشک و بی روحه ؟ یه خونه شادو پرانرژی می خواید؟  می خواید یه کاری برای خونتون کنید ولی نمی دونید چه جوری ؟ شاید تعجب کنید ولی اینم می دونم که : نمی خواید از متخصصین شرکت ما و شرکت های همکار کمک بگیرید.

  

  

قانون 6

از رنگ های درخشان و شفاف استفاده کنید:

رنگ یکی از کم هزینه ترین ابزاریه که شما میتونین در دکوراسیون داخلی منزلتون ازش استفاده کنین.پس برین سراغش! رنگی رو انتخاب کنین که متضاد یا مکمل رنگ مبلمانتون باشه.اگر شما از اون دسته از آدمایی هستین که نمیدونین در انتخاب رنگ مشکل دارین مطالب سایت در مورد رنگ (رنگ سبز در طراحی داخلی ،استفاده از رنگ بنفش در طراحی مدرن) رو بخونید و بعد هم میتونین از فروشگاه هایی که رنگ میفروشن بخواین براتون از هر رنگ که مورد نظرتونه نمونه های کوچیکی درست کنه که شما بتونین رو دیوار تست کنین.اینجوری قبل از اینکه رنگ آمیزیتون کامل بشه میتونین هماهنگی یا عدم هماهنگی رنگارو با مبلمان خونتون چک کنین.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.