دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

دکوراسیون داخلی,نمای داخلی

تزیین منزل با رنگ بنفش !

 تزیین منزل با رنگ بنفش !

حتما از سایت های زیبای زیر دیدن نمایید .. بهترین دکوراسیون و تزیینات خانه

    www.takcarpet.blogfa.com      www.takcarpet.ir 

اگر قصد خرید کادو و هدیه ای زیبا و نفیس برای عزیزانتان را دارید به سایت های بالا مراجعه نمایید

تزیین منزل با رنگ بنفش

 


از رنگ بادمجانی عمیق به بنفش کمرنگ، بنفش رنگ‌های متنوع و مختلط دارد که در بسیاری از اتاق‌های بزرگ کاربرد دارد. و آز آن رنگ برای دراماتیک کردن رنگ بندی در یک محل استفاده می‌شود.

 

 

 

* بنفش دلربا

 

 

تزیین منزل با رنگ بنفش

 

   

رنگ بنفش باعث ایجاد احساس تجمل ، رفاه و گرمی می‌شود. این ویژگی‌های عالی برای یک اتاق ناهار خوری رسمی است. برای نگهداری اتاق از لحاظ نور و درخشش قاب پنجره‌ها با رنگ روغنی رنگ شده است. میز و صندلی‌های مجلل که دارای رنگ قهوه ای مایل به زرد است احساس لوکس بودن را به ما می‌دهد و فرش یک رنگ اتاق را پوشانده.

 

 

* نور متوازن

 

 

نور متوازن

 

 

رنگ دیوار به قدری غنی است که آن را تقریبا قهوه ای نشان می‌دهد. در این قالب گیری‌ها آثار هنری و تفکیک رنگ وجود دارد، به صورتی که هم قرمز است و هم ته رنگ آن از قرمز خارج است. ایلین گرفین یک طراح دکور است که توصیه می‌کند برای ایجاد یک نور طبیعی در اتاق باید اشباع رنگ‌ها متعادل باشد.

 

 

 

* رنگ بنفش به عنوان یک رنگ بی طرف

 

 

رنگ بنفش به عنوان یک رنگ بی طرف

 

 

ایلین گریفین، برای زمین اتاق به جای رنگ آلویی از رنگ بژ قهوه ای تیره استفاده می‌کند. او این اتاق نشیمن را با رنگ قرمز ، صورتی، بادمجانی و خاکی متحد کرده است.

 

 

 

* اهمیت به یک انتخاب درست

 

 

اهمیت به یک انتخاب درست

 

 

ایلین گریفین با رنگ‌های بنفش، سبز، فیروزه ای ، طلایی و نارنجی یک هنر جالبی نشان داده. این رنگ‌ها می‌تواند از نور به تاریکی در سایه ای از رنگ بنفش متغییر باشد. در این اتاق خواب دیوار‌ها بنفش کم رنگ، بالش‌ها سبز روشن، زرد کره ای و زرد آلویی است که کاملا با هم دیگر در تضاد بسیار خوب هستند.

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.